بیماری‌های قلبی در دنیای امروز در تمام سنین بسیار شایع و فراوان هستند به طوری که بسیاری از متخصصان فعال در این حوزه توصیه می‌کنند هر چند وقت یک‌بار افراد به منظور چک‌آپ و تست سلامت قلب خود به مراکز درمانی مراجعه نمایند. جراحی قلب نیز یکی از دشوارترین و مهم‌ترین جراحی‌های حال حاضر دنیاست که توسط پزشکان برتر و حاضر در این حوزه انجام می‌شود. در این مقاله قصد داریم شما را با مشاوره‌های قبل از جراحی، مشاور قلب در اصفهان و موضوعات پیرامون این عنوان پرچالش آشنا کنیم و توصیه می‌کنیم حتما تا پایان ارائه این مطلب همراه ما باشید.

heart-checkup.jpg

چه کسانی حتما باید قبل از عمل جراحی به متخصص قلب مراجعه کنند؟


قلب، یک عضو حیاتی و موثر در بدن انسان است که وظیفه خون‌رسانی به سایر اعضای بدن را در هر لحظه بر عهده دارد. قلب هر انسانی ممکن است بر اثر عوامل متعددی همچون بیماری‌های ارثی، کهولت سن، مصرف سیگار و مواد مخدر، نارسایی و دیگر موارد دچار مشکل و اختلال در عملکرد شود که در این هنگام باید به متخصصین قلب مراجعه کرده و موضوع را پیگیری کرد. جراحی قلب یک عمل پیچیده و سخت و یکی از شاخه‌های جراحی است که در آن پزشک متخصص قلب اقداماتی جهت بازیابی سلامت اولیه فرد بر قلب و عروق بزرگ انجام می‌دهد.
تمامی افرادی که ملزم به جراحی قلب هستند باید پیش از عمل جراحی به یک متخصص قلب کاردان و باتجربه مراجعه کنند تا وضعیت سلامت آنان و ریسک‌های این جراحی به طور ویژه‌ای بررسی شود. اما به طور کلی افراد بالای ۴۰ سال، افراد با بیماری‌های کلیوی و دیابتی و اشخاصی که در آستانه عمل جراحی بسیار مهم و سنگینی هستند پیش از عمل حتما باید به متخصص قلب مراجعه کنند.
لازم به ذکر است که تمامی افراد باید به منظور جلوگیری از مشکلات قلبی هر شش ماه یکبار و یا سالانه به متخصص قلب مراجعه کنند تا سلامت قلب آنان توسط متخصص بررسی شود و از بیماری‌های احتمالی جلوگیری به عمل آید. مشاوران فراوانی در این حوزه فعالیت می‌کنند که می‌توانند پاسخگوی سوالات شما در رابطه با مشکلات قلبی و یا جراحی‌ها باشند.کلینیک زاینده رود در حوزه مشاور قلب در اصفهان نیز بسیار شناخته شده و فعال است به طوری که اکثر ساکنان این منطقه برای چک‌آپ‌های سالانه و آشنایی با متخصصین قلب با مشاوران این کلینیک مشورت می‌‌کنند.

چک آپ قبل از عمل جراحی و بهره گرفتن از خدمات مشاور قلب در اصفهان


امروزه با توجه به سبک زندگی افراد، خطر بیماری‌های قلبی به شدت افزایش یافته است به طوری که موثرترین روش به منظور جلوگیری از آسیب‌ها و خطرات مشکلات قلبی چک‌آپ کردن آن خواهد بود. چنانچه لزوم جراحی سنگینی در فردی توسط متخصصین تایید شود شخص باید مراحلی را به منظور چک‌آپ‌های پایانی جهت تست سلامت قلب طی کند که این چک‌آپ‌ها شامل آزمایش خون، تست ورزش، اکو قلب، نوار قلب، اندازه فشار خون و غیره می‌شود.
پزشک متخصص و جراح با بررسی چک‌آپ‌های صورت گرفته از سوی شما متوجه مشکل قلبی دقیق‌تان خواهد شد. اگر علائم بیماری‌های قلبی نظیر درد در قفسه سینه یا تنگی نفس یا بیماری‌های زمینه‌ای مربوط به قلب را دارید بهتر است ابتدا با مشاور قلب در اصفهان مشورت کنید. مشاوران، شما را به پزشکان متخصص در این حوزه ارجاع می‌دهند و در صورت نیاز چک‌آپ‌های تست سلامت قلب برای شما انجام می‌شود.

روش های تایید سلامت قلب بیمار قبل از عمل جراحی


بررسی سلامت قلب هر فرد پیش از عمل جراحی وی از اهمیت بالایی برخوردار است؛ زیر امکان دارد فرد به خودی خود از مشکلات قلبی‌اش باخبر نباشد و حین جراحی دچار مشکلاتی شود. روش‌های تایید سلامت قلب برای هر فردی متفاوت است و با توجه به نظر پزشک متخصص آزمایش‌ها و چک‌آپ‌هایی برای فرد معین می‌شود. به این منظور پزشک متخصص ابتدا معاینات بالینی را شروع می‌کند، سپس با استفاده از نوار قلب، اکو ، تست ورزش و غیره متوجه می‌شود که قلب بیمار در آستانه عمل جراحی‌اش در چه وضعیتی است.
چنانچه آگاه نیستید که چگونه می‌توانید با پزشک متخصص ارتباط گرفته و درخواست پزشک جراح خود را به او ارجاع دهید تنها کافی است با مشاور قلب در اصفهان مشورت کنید. مرکز مشاوره قلب در اصفهان مکانی است که شما را در ارتباط با مشکلات قلبی، روش‌های جلوگیری از آن، آشنایی با پزشکان متخصص حرفه‌ای و سایر اطلاعاتی از این قبیل راهنمایی می‌کند و دائماً آماده خدمت‌رسانی به شما خواهد بود.

 

مشاوره تلفنی با متخصص قلب قبل از عمل جراحی

بسیاری از پزشکان در آستانه جراحی‌های ریسک‌پذیر و سخت بیماران خود از آن‌ها می‌خواهند پیش از عمل به یک متخصص قلب مراجعه کنند تا آمادگی و سلامت قلب آنان حین جراحی تضمین شود. اما روش‌های دیگری نیز به جز مراجعه حضوری وجود دارد و آن مشاوره تلفنی با متخصصان در این حوزه است. به این منظور شما می‌توانید با متخصص قلب در اصفهان به صورت تلفنی مشورت کنید و اطلاعات جامع و کاملی در خصوص اوضاع قلبی خود به دست آورید.

مشاوره تلفنی به این صورت انجام می‌شود که پزشک متخصص سوالاتی در رابطه با وضعیت جسمانی، علائم بیماری، سابقه بیماری و غیره از شما می‌پرسد و با توجه به آن شما را راهنمایی می‌کند. مشورت با مشاور قلب در اصفهان نیز می‌توانید در این خصوص برای شما کمک‌کننده باشد تا پیش از جراحی خود اطلاعاتی در خصوص سلامت قلبی‌تان به دست آورید. اما باید گفت تمامی این موارد کیفیت مراجعه حضوری به متخصصین و مشاورین فعال در حوزه بیماری‌های قلبی را ندارد، چرا که لازمه تایید سلامت قلب انجام آزمایشات و چک‌آپ‌های قلبی است.

 Online-heart-consultation.jpg

مشاوره آنلاین با متخصص قلب قبل از عمل جراحی

مشاوره آنلاین که امروزه در سراسر دنیا بسیار گسترش یافته یکی دیگر از روش‌های برقراری ارتباط با متخصصین قلب پیش از عمل جراحی است. اگر ساکن استان اصفهان هستید و در آستانه عمل جراحی قرار دارید ما بهره‌مندی از راهنمایی‌های مشاور قلب در اصفهان را به شما توصیه می‌کنیم. شما با مشورت با این مشاوران می‌توانید برترین متخصصان حال حاضر در این حوزه را بشناسید و به صورت آنلاین با آن‌ها صحبت کنید.

از برترین مزایای مشاوره آنلاین امکان ارتباط گرفتن با پزشکان برتر آن هم در هر کجای دنیا که باشند خواهد بود. کلینیک زاینده رود یکی از کلینک‌های برتری است که در ارجاع بیماران قلبی به پزشکان متخصص و باتجربه در این حوزه فعالیت می‌کند و توانسته با سال‌ها سابقه عملکرد موثر و قابل قبولی به مردم ارائه دهد.

 

مشاور قلب در اصفهان قبل از عمل جراحی چه خدماتی ارائه می دهد؟

مشاور قلب در اصفهان در مرحله اول شما را در ارتباط با مشکلات قلبی که ممکن است برای هر فردی پیش آید آگاه می‌سازد سپس شما را به یک متخصص قلب و عروق ارجاع می‌دهد. مشاوره قلب به منظور آگاهی شما انجام می‌شود و مشاور مربوطه شما را با فاکتورهایی که احتمال بروز مشکل حین عمل جراحی را افزایش می‌دهد آشنا می‌کند.

این فاکتورها که سبب بروز اختلال و مشکلات قلبی حین عمل جراحی می‌شوند عبارتند از:

  • کهولت سن
  • بیماری‌های زمینه‌ای
  • مدت زمان بیهوشی
  • نوع عمل جراحی
  • وجود علائمی نظیر درد در قفسه سینه بیمار
  • مصرف داروهای خاص به طور مداوم مانند آسپرین
  • سابقه بیماری‌های قلبی در بیمار
  • سابقه بیماری‌های کلیوی و دیابت

با توجه به موارد گفته شده مشاور قلب شما را کاملا با هر یک از این موارد و علائم آن‌ها آشنا می‌کند و پس از قربالگری شما را به پزشک متخصص ارجاع می‌دهد.

 

اکوکاردیوگرافی قبل از عمل جراحی

اکوکاردیوگرافی همان اکوی قلب است که به منظور تصویربرداری جهت تشخیص بیماری‌های قلبی صورت می‌گیرد. اکوکاردیوگرافی به پزشک متخصص قلب کمک می‌کند تا متوجه نشانه‌های بیماری و وجود لخته‌های خون در قلب بیمار شود و بتواند روش درمانی مناسبی را برای بیمار در نظر بگیرد. این عمل برای بسیاری از افرادی که عمل جراحی سختی پیش رو دارند یا سابقه بیماری‌های خاص را در پرونده پزشکی خود دارا هستند در نظر گرفته می‌شود تا از بروز مشکلات قلبی حین عمل جراحی آن‌ها جلوگیری گردد.

در صورتی که پزشک متخصص قلب با اکوکاردیوگرافی متوجه بروز مشکلی در قلب و عروق بیمار شود می‌تواند با تجویز دارو و روش‌های درمانی خاصی از انشعاب بیماری و بروز مشکل حین جراحی جلوگیری کند. لازم به ذکر است اکو در اصفهان با مجهزترین دستگاه‌ها و برترین پرسنل انجام می‌شود که می‌توانید جهت آشنایی و کسب اطلاعات بیشتر از این عنوان با مشاور قلب در اصفهان یا بهترین متخصص قلب و عروق اصفهان مشورت کنید.

از مهم‌ترین کاربرد‌های اکوکاردیوگرافی می‌توان به مواردی همچون مشاهده نحوه پمپاژ خون، مشاهده رگ‌های قلب، تشخیص علت نفس تنگی و درد در قفسه سینه و همچنین مشاهده دریچه‌های قلب اشاره کرد.  
مشاوره قلب در کلینیک زاینده رود اصفهان

سخن پایانی


عمل‌های جراحی که در آن بیمار ملزم به مدت زمان زیاد بیهوشی است می‌تواند بسیار خطرناک باشد، از این رو باید چک‌آپ‌های سالانه و وقوع درد در قفسه سینه را کاملا جدی بگیرید و به منظور رفع آن با یک متخصص قلب و عروق مشورت کنید. چنانچه به پزشکان متخصص دسترسی ندارید یا به هر دلیلی از مراجعه به متخصصین معذورید می‌توانید از مشاوره‌ها و راهنمایی‌های مشاور قلب در اصفهان بهره‌مند شوید و تا حد زیادی از بروز مشکل قلبی حین عمل جراحی جلوگیری کنید.

نوشتن دیدگاه